دست رد ژنرال السیسی به سینه نتانیاهو-راهبرد معاصر
رایزنی وزرای خارجه ایران و انگلیس با محوریت تجاوز اسرائیل حزب‌الله عراق: آمریکا باید بهای حمله اسرائیل به ایران را بپردازد دست رد ژنرال السیسی به سینه نتانیاهو سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به صورت رسمی چیزی درباره گفتگو‌ها دریافت نکرده‌ایم کامالا هریس: ایران به حمله نظامی اسرائیل پاسخ ندهد هشدار غرب به نتانیاهو: اقتصاد کرانه باختری را فلج نکن درخواست سه کشور از شورای امنیت برای تشکیل جلسه فوری درباره تجاوز اسرائیل به ایران ۱۸ شهید و مجروح در بمباران حاره صیدا در جنوب لبنان عراقچی در کمیسیون امنیت ملی: خواهان جنگ نیستیم اما از جنگ فرار نمی‌کنیم ایران: هم‌دستی آمریکا در جنایت رژیم صهیونیستی قطعی است در دیدار نمایندگان ایران و روسیه در وین چه گذشت؟ نامه عراقچی به شورای امنیت و گوترش درباره تجاوز اسرائیل افزایش شمار شهدای لبنان به ۲۶۵۳ شهید وقوع یک حادثه امنیتی سخت علیه صهیونیست‌ها در جنوب لبنان حزب الله خواستار تخلیه فوری ده‌ها شهرک صهیونیست نشین شد

دست رد ژنرال السیسی به سینه نتانیاهو

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رئیس جمهور مصر، تلاش نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برای تماس تلفنی ناکام گذاشته است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 27
کد خبر: ۲۶۱۳۸۵

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رئیس جمهور مصر، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برای تماس تلفنی ناکام گذاشته است.

یدیعوت آحارونوت، اعلام کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی سعی داشت که روز چهارشنبه با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر تلفنی گفتگو کند، اما السیسی پاسخی نداد.

این روزنامه عبری زبان تصریح کرد که این موضوع در شرایطی است که میان تل آویو و مصر تنش وجود دارد.

یدیعوت آحارونوت ضمن اشاره به مخالفت رئیس جمهور مصر با گفت‌وگوی تلفنی با نتانیاهو اعلام کرد که دو طرف در جریان جنگ در نوار غزه با یکدیگر گفتگو نکرده‌اند.

این رسانه رژیم صهیونیستی گزارش داد که شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی سعی کرد گفتگو با السیسی را آغاز کند، اما مصری‌ها به این درخواست پاسخ ندادند.

یدیعوت آحارونوت اعلام کرد آخرین گفتگو میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور مصر در ۶ ژوئیه سال گذشته پس از عبور محمد صلاح، سرباز ارتش مصر از مرز‌های مصر و اراضی اشغالی و کشتن سه نظامی این رژیم بوده است.

این رسانه صهیونیست بیان کرد: در اسرائیل از رد تماس تلفنی از سوی مصر چندان راضی نیستند./ مهر 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده